OFERTA / ROZWIĄZANIA INTERNETOWE

Technologie i narzędzia
-
Front-End
HTML5, CSS3, JavaScript, jQuery, AJAX
-
Back-End
Microsoft.NET (MVC, WCF, ASP), PHP, Java
-
Bazy danych
MS SQL Server, MySQL, PostgreSQL, Apache, IIS
FUNKCJONALNOŚĆ, BEZPIECZEŃSTWO, JAKOŚĆ
Rozwiązania internetowe to aplikacje i systemy dostępne z dowolnego komputera przy pomocy przeglądarki internetowej. Powoduje to, iż z tego typu rozwiązań można korzystać niezależnie od miejsca czy czasu. Wymagany jest jedynie dostęp do Internetu. Umożliwiają wykonywanie zadań i współpracę w grupie w sposób zdalny, będąc nawet tysiące kilometrów od biura.
Rozwiązania internetowe realizowane przez WayCom:
- Systemy dedykowane – systemy tworzone od podstaw w pełni dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.
- Systemy ERP – systemy wspomagające zarządzanie procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie. System ERP może obejmować takie obszary firmy jak: zarządzanie projektami, magazynowanie, produkcja, zaopatrzenie, finanse, itp.
- Systemy CRM – systemy umożliwiające efektywne zarządzanie relacjami z klientami. Są one bezpośrednio związane z obszarami działania firmy takimi jak: sprzedaż, obsługa klienta, czy marketing.
- Systemy B2B – systemy obsługujące relacje biznesowe między współpracującymi ze sobą kontrahentami. Systemy B2B wspierają obsługę m.in.: ofert, zamówień, dostaw, rozliczeń między kontrahentami.
- Platformy e-lerningowe – rozwiązania służące zwiększaniu efektywnoś nauczania. Użytkownicy mają możliwość tworzenia i korzystania z wszelkich materiałów szkoleniowych dostępnych w formie tradycyjnych prezentacji, formatów wideo, czy czatów z trenerem. Platforma e-lerningowa może posiadać takie funkcje jak: tworzenie kursów i lekcji, weryfikacja postępów w nauce, ankiety poszkoleniowe.
- Aplikacje transakcyjne – systemy pozwalające na przetwarzanie danych obsługujących zlecenia składane przez klientów i ich kontrahentów.
Korzyści płynące z wdrażanych przez nasz Zespół rozwiązań internetowych:
- Dostęp do informacji – szybki dostęp do bardzo szerokiego zakresu informacji m.in. o klientach, produktach/usługach, informacjach o płatnościach; informacje prezentowane są w przejrzystej i łatwo analizowanej formie.
- Oszczędność – wszelkie druki i formularze mogą być wypełniane a następnie składowane w formie elektronicznej bez konieczności ich papierowej obsługi.
- Bezpieczeństwo – bazy danych są składowane i zabezpieczone centralnie, bez możliwości dostępu osób niepowołanych; dodatkowo szyfrowane połączenia uniemożliwiają przechwycenie danych firmowych.
- Prostota obsługi – do obsługi nie wymagane są specjalistyczne szkolenia – wystarczy znajomość obsługi stron internetowych czy podstawowych narzędzi biurowych jak edytor tekstu czy arkusz kalkulacyjny.
- Niezależność – aplikacje internetowe są całkowicie niezależne od systemów czy przeglądarek klientów, którzy z nich korzystają.
- Skalowalność – rozwiązania internetowe mogą być bez przerwy rozbudowywane o dodatkowe funkcje bez konieczności ponoszenia kosztów całkowitej przebudowy systemu; dodatkowo oferują praktycznie nieograniczoną liczbę użytkowników.
- Automatyczne aktualizacje – brak konieczności aktualizacji aplikacji na stacjach roboczych (aktualizacje centralne).